
Hvordan kan vi hjælpe klimaet gennem vores forbrug?
Hvad kan du, din nabo, dine lokale virksomheder eller andre i Holbæk Kommune gøre for at nedbringe CO2-udledningen fra forbrug? Og hvordan kan vi i kommunen hjælpe dig eller andre på vej?
Som en del af Holbæk Kommunes klimastrategi skal vi arbejde med, hvordan vi reducerer CO2-udledningerne fra vores forbrug. Vi forbruger hele tiden. Når vi f.eks. vælger aftensmad eller tøj, køber ny elektronik eller bygger carport. Det giver mange CO2-udledninger og mange steder, hvor vi kan sætte ind og ændre adfærd.
Derfor vil vi gerne bede om din hjælp. Har du en ide til hvordan vi kan nedbringe CO2-udledninger fra forbrug? Og hvad kan eller skal kommunen gøre for at hjælpe, presse på eller gøre det nemmere? Så skriv nedenfor. Du har også mulighed for at kommentere eller reagere på andres ideer og holdninger.
Alle ideer og forslag vil blive vurderet af kommunens administration med fokus på, om de bør indgå i den samlede klimastrategi eller på anden måde indgå i kommunens klimaarbejde. Derudover opfordrer vi selvfølgelig alle til ikke at vente, men at tænke over forbrug og være med til at ændre den adfærd, der lige nu går ud over vores alle sammens klima.
Phases
Høring
0 ideas
Filters
Total posts: 0No values available.
