Vild med Natur/teknik
From "Hvilke kommunale arealer skal være mere Vild med Vilje? (Afsluttet)"
Go to the project
Vi vil i SFO1 anlægge habitater med vilde blomster, træstubbe og stendynger på græsarealene mellem blok A, tandlægen og p-pladsen, for at fremme insektlivet.
Perfekt til undersøgelse af egne biotoper i N/T.
Vi starter med at skrælle græsset af i de afmærkede områder og blander sand og kalk i jorden.
Der anlægges stendynger og gamle træstammer.
Så planter vi Timian, vild gulerod, kællingetand, blåmunke, dagpragtstjerne, lavendel, solhat, løgurt og mange mange flere.
Vi producerer pallemøbler som placeres, til hygge og observation nær blomsterne.
Comments(2)
Commenting is not possible because this project is currently not active.
Most recent comments have loaded.
Profile of Luna Ørum Bjørneboe
Posted by:Luna Ørum Bjørneboe
4 years ago
Vildt fedt at i tager sagen i egen hånd! Det lyder som et vildt godt projekt.
Posted by:unknown author
4 years ago
Fantastisk projekt.
Posted by
Current status
proposed
Tags
Vilde Blomster
Kvas og dødt ved
Skrælle tørv/overjord af
Nature and biodiversity
Location
Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq