Skip to main content

Vild med Natur/teknik

From "Hvilke kommunale arealer skal være mere Vild med Vilje? (Afsluttet)"

Go to the project

Vi vil i SFO1 anlægge habitater med vilde blomster, træstubbe og stendynger på græsarealene mellem blok A, tandlægen og p-pladsen, for at fremme insektlivet.

Perfekt til undersøgelse af egne biotoper i N/T.

Vi starter med at skrælle græsset af i de afmærkede områder og blander sand og kalk i jorden.

Der anlægges stendynger og gamle træstammer.

Så planter vi Timian, vild gulerod, kællingetand, blåmunke, dagpragtstjerne, lavendel, solhat, løgurt og mange mange flere.

Vi producerer pallemøbler som placeres, til hygge og observation nær blomsterne.

Comments(2)

Commenting is not possible because this project is currently not active.
Most recent comments have loaded.
Vildt fedt at i tager sagen i egen hånd! Det lyder som et vildt godt projekt.
    Posted by:unknown author
    4 years ago
    Fantastisk projekt.

      Current status

      proposed

      Tags

      Vilde Blomster
      Kvas og dødt ved
      Skrælle tørv/overjord af
      Nature and biodiversity

      Location

      Unable to display map. WebGL2 support is required.
      Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
      https://esriurl.com/webgl-faq
      Powered by Esri