Skip to main content

Vi syntes projektet er alt for dyrt og usolidarisk ,samtidigt med at vi absolut ikke sttter en ca 2,4 m højt dige på eng

From "Kystbeskyttelse af sommerhusområdet Kisserup Tuse Næs"

Go to the project

Vi syntes projektet er alt for dyrt og usolidarisk ,samtidigt med at vi absolut ikke sttter en ca 2,4 m højt dige på eng

Comments

Current status

proposed