Vi syntes projektet er alt for dyrt og usolidarisk ,samtidigt med at vi absolut ikke sttter en ca 2,4 m højt dige på eng
From "Kystbeskyttelse af sommerhusområdet Kisserup Tuse Næs"
Go to the project
Vi syntes projektet er alt for dyrt og usolidarisk ,samtidigt med at vi absolut ikke sttter en ca 2,4 m højt dige på eng
Comments
Posted by
Current status
proposed
