Vi har mange grøfter som skal have vildeplanter
From "Hvilke kommunale arealer skal være mere Vild med Vilje? (Afsluttet)"
Go to the project
Problemet er at planter for insekternes skyld ikke skal pløjes ned som landmænd gør det hvert 2 år det ødelægger dels blomster ( flerårige) og insekter i plantemasse og i jorden.
så der skal vidende biologer til disse udfordringer med meget erfaring fra felt og ikke kun bøger 😉
Men der er så meget at hente på vores vejrabatter for os og mest af alt insekterne.
Comments(1)
Commenting is not possible because this project is currently not active.
Most recent comments have loaded.
Hej Tim
Tak for din idé :) Vi ser frem til at se alle forslag grundigt igennem.
Mvh
Camilla Wikke, naturmedarbejder i Holbæk Kommune
Posted by
Current status
proposed
Tags
Vilde Blomster
Kvas og dødt ved
Indret efter forholdene
Nature and biodiversity
Sustainable development
Location
Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq