Skip to main content

Ved Mørkøv Station

From "Hvor skal vi have ladestandere i kommunen?"

Go to the project

Mørkøv Station er i mange sammenhængen på vores "ønskeseddel" - mht. tilgængelighed, brugbarhed mm. - for at sikre en positiv udvikling i den kollektive trafik. Der er et stort behov for at skabe nye parkeringspladser på arealet bag stationen - og meget gerne parkeringspladser med ladestandere.

Comments

Please to comment.
Total likes: 1, total dislikes: 0
. Sign in to react.

Current status

proposed

Location

Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq
Powered by Esri