Ved Kvicklys P-plads
From "Hvor skal vi have ladestandere i kommunen?"
Go to the project
Ved Kvickly P-Plads, her er ok med pladser. Der er kun få parkeringspladser for beboerne ved Slagterivej og Rolighedsvej, så her vil det blive trangt hvis der også kommer ladestander.
Comments
Please to comment.
Total likes: 3, total dislikes: 0
. Sign in to react.
Posted by
Current status
proposed
Location
Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq