Varmepumper er ikke velegnet i rækkehusbebyggelse
From "Strategisk Varmeplan for Holbæk Kommune (Afsluttet)"
Go to the project
Har man med i betragtningerne, at varmepumper ikke er velegnede i tæt rækkehusbebyggelse, dels på grund af støj fra udedelen og afstand til naboer, og dels er det ikke noget kønt syn med en stor "kasse" foran huset, hvor udedelen kun kan stå? Her må fjernvarme være løsningen!
Comments(1)
Commenting is not possible because this project is currently not active.
Most recent comments have loaded.
Profile of Patrizia Renoth
Posted by:Patrizia Renoth
4 years ago
Hej Fie
Tak for dit input. Det kan være svært at etablere varmepumper i rækkehuse. Om fjernvarme kan blive en mulighed, afhænger af hvor i kommunen man bor hen.
Husk at hvis du vil give høringssvar, skal du sende en mail energi@holb.dk. Du kan også sende et brev til Holbæk Kommune, Vækst og bæredygtighed, Plan og Erhverv, 0899 Kommuneservice, att.: Patrizia Renoth
Posted by
Current status
proposed
