Skip to main content

Vand i haven

From "Holbæks Vilde landkort - Vis os dit vilde projekt"

Go to the project

Jeg har etableret en lille "sø" ved at grave en balje ned, fylde den med regn- og søvand og plante til med stargræs, iris og vandmynte. På den måde har jeg nemt fået vand i haven til gavn og glæde for insekter, bier og fugle.

Comments(2)

Please to comment.
Most recent comments have loaded.
Hvor ser det fint ud - og overskueligt selv at lave i haven.
  • no likes
Lyder spændende :) er det muligt, at se et billede af "søen"?
  • no likes
Total likes: 4, total dislikes: 0
. Sign in to react.

Current status

viewed

Tags

Nature and biodiversity

Location

Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq
Powered by Esri