Vand i haven
From "Holbæks Vilde landkort - Vis os dit vilde projekt"
Go to the project

Jeg har etableret en lille "sø" ved at grave en balje ned, fylde den med regn- og søvand og plante til med stargræs, iris og vandmynte. På den måde har jeg nemt fået vand i haven til gavn og glæde for insekter, bier og fugle.
Comments(2)
Please to comment.
Most recent comments have loaded.
Hvor ser det fint ud - og overskueligt selv at lave i haven.
Lyder spændende :) er det muligt, at se et billede af "søen"?
Total likes: 4, total dislikes: 0
. Sign in to react.
Posted by
Current status
viewed
Tags
Nature and biodiversity
Location
Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq