Udsmykning af gangtunnelen under jernbanen i Tølløse
From "Fællesskab Tølløse version 2.0 (Afsluttet)"
Go to the project
Jeg vil foreslå at gangtunnelen under jernbanen i Tølløse udsmykkes på samme måde som man har gjort i gangtunnelen fra Holbæk Station til Nygade i Holbæk.
Jeg har set at det hindrer grafittihærværk, som vi ellers er plaget af i gangtunnelen i Tølløse.
Det kunne være en udsmykning med motiver fra byen (Slottet, skolerne) og et lokomotiv fra Tølløsebanen (damplokomotivet OHJ 38) eller en af de oprindelige danske skinnebusser, som var typisk for privatbanerne. Måske også Tølløsebanens remise.
Comments
Commenting is not possible because this project is currently not active.
Posted by
Current status
proposed
