Flere udendørs opholdssteder til de unge
From "Giv dit bidrag til hvad arealerne skal bruges til i dit lokalområde"
Go to the project
Med 3 teenagebørn i husstanden, synes jeg det er ærgerligt at der ikke er flere tilbud til børn i 10+ alderen.
De har ikke mange steder at hænge ud og mødes udenfor idrætsforeningerne. Der er markedspladsen og nede ved biografen, men med begrænsede aktiviteter. Kunne man opføre udendørs “træningscenter” fx på det grønne areal mod vandet langs Strandmøllevej (a la i Barcelona), lave minigolf-bane, skate-board park, havnebad med cafe/musik til at hænge ud ved for unge, wakeboard/kabel-park mm.
Dette vil også være tilbud til de mange turister, der besøger Holbæk og Odsherred hvert år, men som ikke oplever at der er et udbud af aktiviteter som ikke kræver medlemsskab. Så snart vores børn er over legepladsalder, skal de til Roskilde eller Kbh for at finde tilbud at mødes om udenfor sportsklubberne. Det er lidt ærgerligt, når de gerne vil mødes på kryds og tværs, og vi gerne vil beholde dem o byen og tæt på.
