Skip to main content

ud med 25 meter transport

From "Hvilke kommunale arealer skal være mere Vild med Vilje? (Afsluttet)"

Go to the project

Jeg tror på at det ville være godt for miljøet og byen hvis i stoppede for lastbiltransport med 25 meter link vogntog igennem Ugerløse, hovedgaden er ikke lavet til den slags lange køretøjer og de genere ens nattesøvn, fordi de køre på alle tider i døgnet.

Vi kan ikke fjerne alle lastbiler da der også er kunder i byen som skal have varer, men bla. Vognmand Frode Laursen har mange lastbiler på 25 m, som kører igennem byen ude fra Tølløse og fra Jyderup som bruger hovedvej 57 til at køre ned mod Sorø til vest motorvejen.

Comments

Commenting is not possible because this project is currently not active.

Current status

proposed

Tags

Safety
Other