Smukke vilde blomster langs den nye Cykel/gangsti ved Vandtårnsvej
From "Hvilke kommunale arealer skal være mere Vild med Vilje? (Afsluttet)"
Go to the project

Vandtårnsvej har fået en super skøn og dejlig cykel / gang sti , sidste år var der lidt vilde blomster langs stien det kunne se så dejligt ud at hele stigen havde de skønne vilde blomster og at de fik lov at blive stående så også skolerne og vi andre kunne få glæde af og lære at sanke " tage frø når de er næsten færdige med at blomstre " sidste år blev det slået alt for hurtigt , det kunne være en god plan at lade det være til alle blomster er færdige . Det ser så smukt ud med denne skønne række langs hele stien
Comments
Commenting is not possible because this project is currently not active.
Posted by
Current status
proposed
Tags
Vilde Blomster
Stier
Community development
Location
Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq