Skole tider og mer bevæglse i timerne
From "Børnenes Skole - Knabstrup/Nr. Jernløse/Undløse (Afsluttet)"
Go to the project
Jeg synes det er rigtig vigtig at man er frisk og udhvilet, derfor synes jeg det er rimeligt vi har skole for 09:00 til 14:00.
og det med at vi er nød til at bevæge os mer i timerne, hvor læren lige siger, nu tager vi 10 minutter hvor vi lige bevæger os, så man ikke sider ned hele dagen på sin stol.
Comments
Commenting is not possible because this project is currently not active.
Posted by
Current status
proposed
Tags
Nr. Jernløse Skole
