Skip to main content

Skaterbane til de unge

From "Fællesskab Tølløse version 2.0 (Afsluttet)"

Go to the project

Vi har på det seneste oplevet unge mennesker med skateboards på parkeringspladsen ved Superbrugsen.

Det må jo være fordi vi mangler en skaterbane i byen. Jeg tror de unge ville blive galde for en skaterbane.

Comments

Commenting is not possible because this project is currently not active.

Posted by

Current status

proposed