Skaterbane til de unge
From "Fællesskab Tølløse version 2.0 (Afsluttet)"
Go to the project
Vi har på det seneste oplevet unge mennesker med skateboards på parkeringspladsen ved Superbrugsen.
Det må jo være fordi vi mangler en skaterbane i byen. Jeg tror de unge ville blive galde for en skaterbane.
Comments
Commenting is not possible because this project is currently not active.
Posted by
Current status
proposed
