Senere bustider
From "Hvilke kommunale arealer skal være mere Vild med Vilje? (Afsluttet)"
Go to the project
Det kunne være rart med busser og toge der kører længere ud på aftenen og tidligere på morgenen. Det er ikke alle der møder på arbejde eller tager ud til til fritidsaktiviteter imellem 8 om morgenen og 8 om aftenen efter og før det er det nærmest kun muligt at tage bilen.
Comments(1)
Commenting is not possible because this project is currently not active.
Most recent comments have loaded.
Profile of Torben Nielsen
Posted by:Torben Nielsen
4 years ago
Den nuværende offentlig trafik i kommunen er bestemt ikke optimal, specielt ikke når man bor uden for Holbæk by. Der skal være flere muligheder for at komme til og fra arbejde uden for myldretiden, herunder i weekenderne. Kommunen skal gøre en væsentligt større indsats for at påvirke DSB til at tage borgerne i Holbæk og omegn mere seriøst. Eksempelvis, så har der i weekenden været 2 afgange i timen mellem Holbæk og København, hvor minuttallet var 30 og 33 (-:
Der skal sikres større sammenhængskraft imellem de forskellige trafikformer. Busserne skal afpasse deres afgangstider fra Holbæk St. i forhold til togtiderne, særligt de busruter, hvor betjeningen i forvejen er sparsom, 2 timers drift.
Posted by
Current status
proposed
Tags
Mobility
Work, economy and tourism
