Skip to main content

Psykolo kursus

From "Børnenes Skole - Knabstrup/Nr. Jernløse/Undløse (Afsluttet)"

Go to the project

Vi synes at mindst 1 lære i hver klasse skal tage et psykolo kursus,

fordi nogen gange synes vi ikke at lærene er særlig gode at snakke med, og det gør at man ikke rigtig har lyst til at snakke med dem om forskelige ting. Det kan fx være man er kommet op og skændes med en person i klassen, så skal læren jo hjælpe med at løse det, men hvis man ikke synes de er særlig gode at snakke med eller er god til at løse ting, så har man jo ikke lyst til at de skal hjælpe.


lavet af Ida, Alberte, Melanie og Sofie fra 6.U Undløse.

Comments

Commenting is not possible because this project is currently not active.

Current status

proposed

Tags

Undløse Skole