Plejecenter Kastaniely
From "Hvor skal vi have ladestandere i kommunen?"
Go to the project
Daværende Svinninge kommune vedtog lokalplan, og lod udmatrikulere, for Vestre Hovvej med alt alt for få parkeringspladser.
Kommende/nuværende ønsker om el-ladestandere tydeligtgør det problem med parkeringsplads som har været en stigende udfordring helt siden vejens første indflytninger i 2007/2008...
Etablering af ladestandere ifm. plejecenter Kastaniely, som har et stort parkeringsarel, vil være oplagt.
Comments(2)
Please to comment.
Most recent comments have loaded.
Profile of Søren Fischer
Posted by:Søren Fischer
4 years ago
1 stander vil være ligegyldigt.... 10 eller 15 standere vil være mere relevant... Der er mange ansatte, og som udkantkommune er der flere og flere på Vestre Hovvej som har (eller vil få) to biler ... og på Vestre Hovvej var daværende Svinninge Kommune så fremsynede at godkende matrikulering med kun udlæg af 1 parkeringsplads pr. bolig (der er 39 boliger)
Men ja, et kommunalt plejecenter skal naturligvis have en hel stribe ladestandere :)
Profile of Anne Asbjørn
Posted by:Anne Asbjørn
4 years ago
Jeg ville da klart anbefale en stander til opladning på Kastanjely . Så både besøgende samt personale har mulighed for at lade sin bil op … området omkring Kastanjely Så som Vester søndre øster og Nørre hovvej er der jo også flere og flere der investerer i el biler og måske ikke har opsat privat lader på egen husstand . Så helt klart stander på Kastanjely
Total likes: 1, total dislikes: 0
. Sign in to react.
Posted by
Current status
proposed
Location
Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq