Skip to main content

Plejecenter Kastaniely

From "Hvor skal vi have ladestandere i kommunen?"

Go to the project

Daværende Svinninge kommune vedtog lokalplan, og lod udmatrikulere, for Vestre Hovvej med alt alt for få parkeringspladser.

Kommende/nuværende ønsker om el-ladestandere tydeligtgør det problem med parkeringsplads som har været en stigende udfordring helt siden vejens første indflytninger i 2007/2008...

Etablering af ladestandere ifm. plejecenter Kastaniely, som har et stort parkeringsarel, vil være oplagt.

Comments(2)

Please to comment.
Most recent comments have loaded.
1 stander vil være ligegyldigt.... 10 eller 15 standere vil være mere relevant... Der er mange ansatte, og som udkantkommune er der flere og flere på Vestre Hovvej som har (eller vil få) to biler ... og på Vestre Hovvej var daværende Svinninge Kommune så fremsynede at godkende matrikulering med kun udlæg af 1 parkeringsplads pr. bolig (der er 39 boliger) Men ja, et kommunalt plejecenter skal naturligvis have en hel stribe ladestandere :)
  • no likes
Jeg ville da klart anbefale en stander til opladning på Kastanjely . Så både besøgende samt personale har mulighed for at lade sin bil op … området omkring Kastanjely Så som Vester søndre øster og Nørre hovvej er der jo også flere og flere der investerer i el biler og måske ikke har opsat privat lader på egen husstand . Så helt klart stander på Kastanjely
  • no likes
Total likes: 1, total dislikes: 0
. Sign in to react.

Current status

proposed

Location

Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq
Powered by Esri