På parkerings ved Mørkøv Hallen, skamstrupvej 9
From "Hvor skal vi have ladestandere i kommunen?"
Go to the project
Der er god plads til ladestandere, og man tager ikke pladsen for alm parkering.
Der er meget aktivitet omkring hallen og mange komme også udefra og benytter faciliteterne omkring. Derfor vil det være oplagt at man kan lade op feks. Mens man er til sport eller ligende.
Comments
Please to comment.
Total likes: 1, total dislikes: 0
. Sign in to react.
Posted by
Current status
proposed
Location
Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq