Skip to main content

På parkerings ved Mørkøv Hallen, skamstrupvej 9

From "Hvor skal vi have ladestandere i kommunen?"

Go to the project

Der er god plads til ladestandere, og man tager ikke pladsen for alm parkering.

Der er meget aktivitet omkring hallen og mange komme også udefra og benytter faciliteterne omkring. Derfor vil det være oplagt at man kan lade op feks. Mens man er til sport eller ligende.

Comments

Please to comment.
Total likes: 1, total dislikes: 0
. Sign in to react.

Posted by

Current status

proposed

Location

Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq
Powered by Esri