Nej til Projekt Kystbeskyttelse-Kisserup.
From "Kystbeskyttelse af sommerhusområdet Kisserup Tuse Næs"
Go to the project
Jeg ønsker ikke at tilslutte mig projektet, da det er alt for omkostningsfuldt. Hele området vil få udbytte af et dige og det vil derfor være mere rimeligt hvis omkostningerne blev delt ud på alle.
Comments
Posted by
Current status
proposed
