Nej tak til kystbeskyttelsen projekt.
From "Kystbeskyttelse af sommerhusområdet Kisserup Tuse Næs"
Go to the project
Nej tak til kystbeskyttelses projektet.
Er dyrt i forhold til det lille område det vil dække.Når det så er sagt, jeg har forståelse for de matrikler som er udfordret.
Den bedste løsning som vil dække Isefjorden og Roskildefjord, vil være en stormflodsdæmning mellem Rørvig-Hundested.
Bidragsfordelingen er helt skæv! Der er grunde der “slipper” for bidrag mens grundene omkring skal bidrage 1,2,3 & 4 partsandele. Ligeledes er der grunde der ligger under 2,7 meter over havetsoverflade “slipper “ for bidrag, mens grunde der ligger 2,8 -4.0 meter over skal betale.
Den eneste forklaring på at vandet kan løbe udenom visse grunde må være,at det er herregårdsvand i fjorden 😊
Comments
Posted by
Current status
proposed
