Skip to main content

Nej tak til dige ved Kisserup Strand

From "Kystbeskyttelse af sommerhusområdet Kisserup Tuse Næs"

Go to the project

Projektet er for dyrt i forhold til hvor få, der får glæde af det. Jeg bor selv langt fra vandet og har kun problemer med det vand, som kommer fra markerne. Tænker det derfor er en al for høj pris at skulle betale.

økonomien er al for usikker og jeg jeg vil sansynligvis ikke have råd til at have sommerhuset.

jeg forstår ikke hvorfor der ikke laves en løsning ved Rørvig/Hundested, et særdeles stort område vil kunne få glæde af det.

Comments

Current status

proposed