Mere offentlig transport i yderområderne hele døgnet.
From "Hvilke kommunale arealer skal være mere Vild med Vilje? (Afsluttet)"
Go to the project
I yderområderne af Holbæk kommune er flere nødt til at have 2 biler for at kunne komme til og fra arbejde. Dette kunne undgås hvis vi får flere busser i timen, med vinkestop el. stoppesteder. De skulle køre det meste af døgnet. Min mand og jeg bor i Store Merløse og vi arbejder begge i Holbæk. Jeg skal møde kl. 6 om morgenen, og når jeg har aftenvagt slutter mit arbejde kl. 23. På disse tidspunktet kører der ingen busser eller lokaltog.
Comments(1)
Commenting is not possible because this project is currently not active.
Most recent comments have loaded.
Profile of Dorthe Møller
Posted by:Dorthe Møller
4 years ago
Det ender med at de unge mister interessen for uddannelse, når en tur til ungdomsuddannelsen, på 17 km, skal tage op til 90 min. med det offentlige....vi kan ikke være det bekendt!
Posted by
Current status
proposed
Tags
Work, economy and tourism
