Skip to main content

Mere farver ind i bylivet

From "Hvilke kommunale arealer skal være mere Vild med Vilje? (Afsluttet)"

Go to the project

Selve gågaden i Holbæk by er meget pakket kompakt med butikker/bygninger. Selve brolægning er nu også tung og kedelig. Jeg er sikker på at flere bede med flotte og farverige blomster langs butikker og fortove vil give den kedelige betong gågade nyt liv, der udover er der mange rundkørseler i byen som bare står som grimme jordklode eller græs her vil det være utroligt smukt at lade en masse vilde blomster vokse. Mit overordnet forslag er at få en masse farver via planter ind i bybilledet i stedet for at lave projekter hvor der i forvejen er nartur, altså lave en rød tråd i hele kommunen hvor de vilde blomster i en betong by giver en smuk og råt billede

Comments(1)

Commenting is not possible because this project is currently not active.
Most recent comments have loaded.
Hej Kira Tak for din idé :) Vi ser frem til at se alle forslag grundigt igennem. Mvh Camilla Wikke, naturmedarbejder i Holbæk Kommune

    Current status

    proposed

    Tags

    Vilde Blomster
    Community development

    Location

    Unable to display map. WebGL2 support is required.
    Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
    https://esriurl.com/webgl-faq
    Powered by Esri