Skip to main content

Mere bevægelse i timerne

From "Børnenes Skole - Knabstrup/Nr. Jernløse/Undløse (Afsluttet)"

Go to the project

Mange børn har svært ved at skulle sidde stille, og koncentrere sig hele dagen. Hvis vi fik måske 10-15 min midt i en time, hvor vi skulle bevæge os - fx. lave noget morgengymnastik, eller Just Dance.

Det ville gøre os klar til at koncentrere os igen bagefter, og gøre os mere friske i hovederne. Samtidig ville det måske også øge humøret i klassen

Comments(1)

Commenting is not possible because this project is currently not active.
Most recent comments have loaded.
Jeg tænker at det er et godt forslag - bevægelse kan også indtænkes i selv undervisningen, men de brain-breaks du foreslår vil være gode. Jeg tænker at det allerede kan lade sig gøre nu - er det noget I har talt om i jeres klasse? Måske kunne I som elever være med til at planlægge et bevægelsesbånd/brainbreaks allerede nu
  • 2 likes

Current status

proposed

Tags

Nr. Jernløse Skole