Mere bevægelse i timerne
From "Børnenes Skole - Knabstrup/Nr. Jernløse/Undløse (Afsluttet)"
Go to the project
Mange børn har svært ved at skulle sidde stille, og koncentrere sig hele dagen. Hvis vi fik måske 10-15 min midt i en time, hvor vi skulle bevæge os - fx. lave noget morgengymnastik, eller Just Dance.
Det ville gøre os klar til at koncentrere os igen bagefter, og gøre os mere friske i hovederne. Samtidig ville det måske også øge humøret i klassen
Comments(1)
Commenting is not possible because this project is currently not active.
Most recent comments have loaded.
Profile of Jakob Sjørslev
Posted by:Jakob Sjørslev
5 years ago
Jeg tænker at det er et godt forslag - bevægelse kan også indtænkes i selv undervisningen, men de brain-breaks du foreslår vil være gode. Jeg tænker at det allerede kan lade sig gøre nu - er det noget I har talt om i jeres klasse? Måske kunne I som elever være med til at planlægge et bevægelsesbånd/brainbreaks allerede nu
Posted by
Current status
proposed
Tags
Nr. Jernløse Skole
