Hej
Lysfest i den mørke tid
From "Fællesskab Tølløse version 2.0 (Afsluttet)"
Go to the project

Der sker få ting udenfor i den mørke tid i januar. Tølløse kunne i lighed med andre byer holde en lysfest, der markerer, at vi går mod lysere tider. Alle byens skoler kunne deltage, der kunne være musik, og masser af forskellige lysarrangementer. Alle kan deltage - erhverv, kultur, foreninger, børnehaver og skoler.
Vi kunne lave et fælles lysoptog, lys-installationer eller måske ligefrem lysshows.
Official updates
Last update: June 10, 2021
Posted on June 10, 2021
Hej
Posted on June 10, 2021
Comments
Commenting is not possible because this project is currently not active.
Posted by
Current status
proposed
Location
Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq