Skip to main content

Legeplads på det grønne område for enden af Røllikevej

From "Fællesskab Tølløse version 2.0 (Afsluttet)"

Go to the project

Det kunne virkelig være fedt med en legeplads i byen, så os der hjemmepasser og holder fridage med vores børn har nogle steder at tage hen og lege og mødes med andre børn i byen. Det er godt nok træls at man skal køre til Holbæk, Hvalsø eller Osted for at finde en ordentlig offentlig legeplads, som kan benyttes i dagtimerne. Heldigvis har vi muligheden da vi har 2 biler, men det har mange andre ikke. Tror virkelig det ville styrke fællesskabet for både forældre og børn at kunne mødes på en legeplads. Jeg vil meget gerne hjælpe til så meget som muligt, men det er ret begrænset da jeg hjemmepasser vores drenge på 2 og 3 år, og har termin med lillesøster i næste måned. Jeg håber virkelig i vil støtte op om min idé.

Mvh. Nadia Elholm

Comments(1)

Commenting is not possible because this project is currently not active.
Most recent comments have loaded.
Hej Nadia og andre Jeg er helt på linje med dig og vil meget gerne være med i en arbejdsgruppe med det formål at få etableret en fed legeplads i Tølløse, som andre måske endda vil køre efter? Jeg har en del erfaring med fundraising og bidrager gerne på den front, men jeg mangler de lokalpolitiske kontakter, da min familie og jeg er nytilflyttere, så hvis andre med et lokaltpolitisk netværk vil være med, ville det være optimalt, da det er vitalt for at nå nogle vegne med sådan et projekt. Jeg kan desværre ikke deltage på workshoppen, men du eller andre må meget gerne kontakte mig for et samarbejde på tlf. 27433914 eller på peterhhk@hotmail.com. Tølløse skal have en fed legeplads! Mange hilsner Peter Jensen

    Posted by

    Current status

    proposed

    Location

    Unable to display map. WebGL2 support is required.
    Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
    https://esriurl.com/webgl-faq
    Powered by Esri