Legeplads på det grønne område for enden af Røllikevej
From "Fællesskab Tølløse version 2.0 (Afsluttet)"
Go to the project
Det kunne virkelig være fedt med en legeplads i byen, så os der hjemmepasser og holder fridage med vores børn har nogle steder at tage hen og lege og mødes med andre børn i byen. Det er godt nok træls at man skal køre til Holbæk, Hvalsø eller Osted for at finde en ordentlig offentlig legeplads, som kan benyttes i dagtimerne. Heldigvis har vi muligheden da vi har 2 biler, men det har mange andre ikke. Tror virkelig det ville styrke fællesskabet for både forældre og børn at kunne mødes på en legeplads. Jeg vil meget gerne hjælpe til så meget som muligt, men det er ret begrænset da jeg hjemmepasser vores drenge på 2 og 3 år, og har termin med lillesøster i næste måned. Jeg håber virkelig i vil støtte op om min idé.
Mvh. Nadia Elholm
