Skip to main content

Kystsikringsprojekt

From "Kystbeskyttelse af sommerhusområdet Kisserup Tuse Næs"

Go to the project

Jeg er for kystsikring, men foretrækker et fælles projekt for hele fjorden. Jeg finder at dette projektet er alt for dyrt i forhold til antal grunde og kan ikke gå ind for gennemførsel af projektet.

Jeg mangler kriterier for tildeling af anparter, så det er muligt at kontrollerer om man har fået pålagt det korrekte antal anparter.

Alle grunde har en eller anden fordel ved kystsikring og hvis projektet skal gennemføres bør finansiering ske ved at alle grunde pålignes en eller anden gradueret form for betaling.

Comments

Posted by

Current status

proposed