Skip to main content

Kystsikrings Projekt Kisserup

From "Kystbeskyttelse af sommerhusområdet Kisserup Tuse Næs"

Go to the project

Jeg støtter ikke kystsikrings projektet i den nuværende form, af flere årsager.

En fuldstændig urimelig fordeling af udgifterne til projektet, hvor kun en lille del af grundejerne skal bidrage til projektet.

Havde hellere set man havde arbejdet på en samlet løsning, med kystsikring,samt en løsning på Nordre samt Søndre løb, som giver store oversvømmelser af området i perioder.

Så et nej tak herfra.

Comments

Posted by

Current status

proposed