knudskoven samt kikhøj
From "Hvilke kommunale arealer skal være mere Vild med Vilje? (Afsluttet)"
Go to the project
Jeg syntes man skal lade Knudskoven og markerne omkring Kikhøj være, her er så smukt på alle årstider ,det er kun godt for marken, den bliver slået det fremmer floraen og bevarer skjulested for dyrene.Knudskoven er utrolig rigt på dyreliv ravne ,rovfugle masser af småfugle. Dådyr,egern ræve og meget andet.Det er fordi den har fået lov at være i fred ,håber det må fortsætte .Så nyd naturen som klarer sig flot uden al mulig indblanding. Som man desværre ser i Torbenlund. Jeg har gået i denne natur i 33 år og nyder den lige meget hver dag fra på mine ture fra klokken seks om morgenen til langt ud på aftenen , med mange dejlige oplevelser af naturens gang.Det er da vild natur.
