Skip to main content

Indsættelse af el busser i den indre by

From "Hvilke kommunale arealer skal være mere Vild med Vilje? (Afsluttet)"

Go to the project

Udlægge tilpas stor p-arealer uden for byen. Herfra foregår videre transport med el busser.

som med bybusserne bør der være bus hvert kvarter.

alle busser bør være gratis

Comments(1)

Commenting is not possible because this project is currently not active.
Most recent comments have loaded.
Genial idé.. jeg kom faktisk selv med et forslag der ville passe perfekt ind i dit forslag.. Kommunen burde dog mindske store indfalds veje og omfartsveje omkring holbæk og småbyer, da det vil dræbe byerne langsomt. Der ud over bør der være busser og super cykelstier der forbinder samtlige småbyer med hinanden og Holbæk..
  • 1 like

Posted by

Current status

proposed

Tags

Sustainable development
Housing
Mobility
Energy and technology
Public spaces and buildings
Public services