Indsættelse af el busser i den indre by
From "Hvilke kommunale arealer skal være mere Vild med Vilje? (Afsluttet)"
Go to the project
Udlægge tilpas stor p-arealer uden for byen. Herfra foregår videre transport med el busser.
som med bybusserne bør der være bus hvert kvarter.
alle busser bør være gratis
Comments(1)
Commenting is not possible because this project is currently not active.
Most recent comments have loaded.
Profile of Thomas Olsen
Posted by:Thomas Olsen
4 years ago
Genial idé.. jeg kom faktisk selv med et forslag der ville passe perfekt ind i dit forslag..
Kommunen burde dog mindske store indfalds veje og omfartsveje omkring holbæk og småbyer, da det vil dræbe byerne langsomt.
Der ud over bør der være busser og super cykelstier der forbinder samtlige småbyer med hinanden og Holbæk..
Posted by
Current status
proposed
Tags
Sustainable development
Housing
Mobility
Energy and technology
Public spaces and buildings
Public services
