Skip to main content

Høringssavar vedr. Kystbeskyttesesprojekt ved Kisserup Strand

From "Kystbeskyttelse af sommerhusområdet Kisserup Tuse Næs"

Go to the project

Undertegnede er IKKE interesseret i et evt. dige. Jeg synes det er for dyrt i forhold til os, der skal betale.

Jeg synes det ikke er fremtidssikret tilstrækkeligt.

Jeg går ind for at Holbæk Kommune samarbejder med "fjorkommunerne" (omkring Isefjord), så der kan laves en større og mere fremtidssikret løsning ved åbningen ud til Kattegat. Fjordgruppen arbejder med denne sag! Med stor opmærksomhed rettet mod hvike løsninger, man har arbejdet med i Holland.

MVH EAM

Comments

Posted by

Current status

proposed