Skip to main content

Holbæk Byforum bakker op om etablering af flere el-ladestandere i Holbæk Kommune

From "Hvor skal vi have ladestandere i kommunen?"

Go to the project

Holbæk Byforum er enig i de fremlagte planer om etablering af ladestandere i Holbæk Kommune.

Vi har dog et ønske om, at parkeringspladsen ved Hotel Sidesporet inddrages med etablering af ladestandere til 4 personbiler.

Vi henstiller til, at tidsbegrænsninger for den enkelte parkeringsplads også gælder for de pladser, der reserveres til el-ladestandere.

Comments

Please to comment.
Total likes: 1, total dislikes: 0
. Sign in to react.

Current status

proposed

Location

Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq
Powered by Esri