Gratis offentlig transport og biodiversitet
From "Hvilke kommunale arealer skal være mere Vild med Vilje? (Afsluttet)"
Go to the project
Al offentlig transport gøres gratis , der stilles et stort antal cykler rundt omkring alle kan bruge. Små busser der kører meget ofte , måske endda store personbiler i stedet for kæmpe busser.
plante frugttræer og buske på alle grønne arealer , som alle må plukke af og ikke slå græsset overhovedet . Lade alle der vil få et lille stykke jord , hvor de bor ,at dyrke noget på- især ved de store boligselskaber. Lave store bede inde i byen med bla krydderurter og den slags…
Comments(1)
Commenting is not possible because this project is currently not active.
Most recent comments have loaded.
Profile of Johnny Melohn
Posted by:Johnny Melohn
4 years ago
Nu bor jeg nede på havnen, og der bliver så ikke slået græs mere på de grønne arealer, det ser frygteligt ud, og nu er det nået dertil at græsset er så højt, så de 100 vis af hundeluftere der lufter deres hunde på disse arealer, ikke samler op mere. Biodiversitet eller ej, i mine øjne ligner det sjusk, og er en undskyldning for at spare penge på at holde de grønne arealer i beboelses områderne.
Posted by
Current status
proposed
Tags
Nature and biodiversity
Mobility
Community development
Health and welfare
