Gratis kollektiv trafik
From "Hvilke kommunale arealer skal være mere Vild med Vilje? (Afsluttet)"
Go to the project

Kollektiv trafik burde være gratis eller meget billigere er en holdning på mødet med lokalfora Svinninge, Gislinge og Kundby. Også andre lokalfora nævner muligheden.
Der skal noget radikalt til for at få folk ud af bilerne. Et økonomisk incitament er nødvendigt for at folk lader bilen stå.
Gratis bus kan evt. afprøves som en forsøgsperiode for at få folk til at ændre vaner.
Comments
Commenting is not possible because this project is currently not active.
Posted by
Current status
proposed
Tags
Mobility
