Forslag fra 3A ang. friluftsliv
From "Børnenes Skole - Knabstrup/Nr. Jernløse/Undløse (Afsluttet)"
Go to the project
3A siger: "Det kunne være fedt, hvis vi en gang om ugen i de varmere måneder, havde en hel dag ude. Ikke på skolens legeplads, men ved en å, en sø eller en legeplads. Her kunne vi hygge og få undervisning. Eller det kunne være, at vi fik undervisning af læreren hos en af klassekammeraterne".
Comments
Commenting is not possible because this project is currently not active.
Posted by
Current status
proposed
Tags
Nr. Jernløse Skole
Undervisning
