Forslag fra 3A ang. bibliotek
From "Børnenes Skole - Knabstrup/Nr. Jernløse/Undløse (Afsluttet)"
Go to the project
3.a siger: "Vi ønsker os et større bibliotek med vægge og en dør. Vi drømmer om et sted, hvor vi kan læse i ro og fred. Med små hygge kroge med puder og tæpper. Hvor alle bøger er samlet i et rum, som alle kan låne. Det kunne være fedt med et større udvalg, planter og udsmykning på væggene".
Comments(1)
Commenting is not possible because this project is currently not active.
Most recent comments have loaded.
Profile of Jannie Andersen
Posted by:Jannie Andersen
5 years ago
Det kunne være fedt hvis biblioteket altid var bemandet, så man altid kan får hjælp til at finde en god bog
Posted by
Current status
proposed
Tags
Nr. Jernløse Skole
Skolens rammer
