Flere tog afgange.
From "Hvilke kommunale arealer skal være mere Vild med Vilje? (Afsluttet)"
Go to the project
Et tog i timen er ikke nok til at gøre det attraktivt og konkurrere med bilen.
Desuden mangler der en tidligere afgang mod kalundborg så det faktisk er realistisk at kunne nå at møde på arbejde.
Comments(3)
Commenting is not possible because this project is currently not active.
Most recent comments have loaded.
Profile of Dorthe Møller
Posted by:Dorthe Møller
4 years ago
Det samme gælder busforbindelser, de er elendige mellem Holbæk og småbyerne.
Evt bare i myldretiden, morgen og eftermiddag
Profile of per fynboe
Posted by:per fynboe
4 years ago
vi har ca tolv standsningsteder for tog i vores kommune.
det er kun Odsherredbanen der har halvtimesdrift.
alle strækninger bør indrettes med halvtimesdrift. Både Nordvestbanen og HTJ.
HTJ bør forlænges fra Tølløse til Holbæk, både for skoleelever, og for togrejsende til Fyn og Jylland over Slagelse.
Profile of Anna Thiel
Posted by:Anna Thiel
4 years ago
Jeg er så enig. Det er meget ufleksibelt for job og familielivet med én togafgang i timen, og det gør det meget uattraktivt for eventuelle tilflyttere.
Posted by
Current status
proposed
Tags
Sustainable development
