Skip to main content

Fjernvarme i Gislinge

From "Strategisk Varmeplan for Holbæk Kommune (Afsluttet)"

Go to the project

Trods varmeplanen siger at det ikke er rentabelt med fjernvarme i Gislinge er det vel også et spørgsmål om hvad de enkelte forbrugere vil betale for et fjernvarmenet. Hvis Holbæk skal vise sig som en grøn kommune bør alt vel undersøges?

Comments(1)

Commenting is not possible because this project is currently not active.
Most recent comments have loaded.
Hej John Tak for dit input. Ifølge loven er kommunen forpligtiget til at sikre både miljøvenlig og den mest økonomiske opvarmning for samfundet. Fjernvarme kan kun godkendes, hvis disse kriterier er opfyldte. Husk at hvis du vil give høringssvar, skal du sende en mail energi@holb.dk. Du kan også sende et brev til Holbæk Kommune, Vækst og bæredygtighed, Plan og Erhverv, 0899 Kommuneservice, att.: Patrizia Renoth

    Current status

    proposed