Skip to main content

Er ikke interesseret i at projektet gennemføres. Synes også fordelingen af betaling er urimeligt. alle burde betale

From "Kystbeskyttelse af sommerhusområdet Kisserup Tuse Næs"

Go to the project

Er imod projektet. Synes det bør genovervejes. Betalingen er der ud over urimeligt. Alle burde betale og dem i forreste række selvfølgelig mere. Alle burde betale da alle jo bruger vejene også, det handler jo ikke kun om boliger. Men vigtigst for mig er at projektet stoppes

Comments

Posted by

Current status

proposed