Skip to main content

En god skolestart

From "Børnenes Skole - Knabstrup/Nr. Jernløse/Undløse (Afsluttet)"

Go to the project

Jeg kunne godt tænke mig udsat klassedannelse i 0.kl. Således at der laves nogle arbejdsgrupper ud fra de erfaringer de samskabende gør sig i foråret, hvor børnene er sammen på skolen i hele juni måned. Disse grupper bliver prøvet af i efteråret, hvorefter de endelige klasser bliver dannet.

Det kunne også være spændende at arbejde mere på tværs både i årgangen og på tværs af årgangene. Således at en større del af undervisningen bliver niveaudelt og tilpasset den enkelte elev. Efter det eleverne foreslog i klassen, vil mere emne opdelt undervisning være godt. Der er også efterspørgsel på flere ture, eventuel som oplæg eller afslutning til et emne, emnet skal dække flere fag på en gang.

Comments

Commenting is not possible because this project is currently not active.

Posted by

Current status

proposed

Tags

Nr. Jernløse Skole
Inklusion
Undervisning
Skolens rammer