Skip to main content

Elcykel mulighed for opladning

From "Hvilke kommunale arealer skal være mere Vild med Vilje? (Afsluttet)"

Go to the project

Der kommer flere elcykler til, og det ville være dejligt hvis der blev mulighed for opladning (alm elstik) rundt omkring.

Mulighed for opladning i bussen, toget, ved offentlige steder, busskur, indkøbscentre eller ved standere hvor elbiler tanker op.

Så vil der være god grund til at tage cyklen istedet for bilen.

Comments(2)

Commenting is not possible because this project is currently not active.
Most recent comments have loaded.
Profile of per fynboe
Posted by:per fynboe
4 years ago
Ladestandere til elcykler er en god ide på beskyttede parkeringspladser ved togstationer.
    Også evt. elscooter.
    • 2 likes

    Posted by

    Current status

    proposed

    Tags

    Mobility