Dele 2. klasse
From "Børnenes Skole - Knabstrup/Nr. Jernløse/Undløse (Afsluttet)"
Go to the project

For at opnå bedre trivsel i klassen med maks antal elever siden de startede i 0.klasse. Ved deling af klassen ville der komme mere ro og der kunne være forskellige lektioner hvor man kunne arbejde på tværs af 2. årgang så relationer på tværs stadig er eksisterende.
Delingen ville også understøtte nye tilflyttere til byen. Lige nu er 2. klasse lukket for nye elever og det er da ærgeligt for byens udvikling.
Comments
Commenting is not possible because this project is currently not active.
Posted by
Current status
proposed
Tags
Nr. Jernløse Skole
