Cykelstier!!!!
From "Hvilke kommunale arealer skal være mere Vild med Vilje? (Afsluttet)"
Go to the project
Jeg bor ved Kvanløse og cykler næsten dagligt til Holbæk!!!
Comments(4)
Commenting is not possible because this project is currently not active.
Most recent comments have loaded.
Profile of Dorthe Møller
Posted by:Dorthe Møller
4 years ago
Vi mangler cykelstier ud af Ugerløse... Mod Undløse, Brændholt, Stenlille og Holbæk!
Profile of Marc Solis
Posted by:Marc Solis
4 years ago
Det er livsfarligt at forsøge cykling mellem kommunens 2 hovedtyper Tølløse og Holbæk.
En kort cykelsti fra Tølløse ned til Elverdamskroen ville forbinde Tølløse med den eksisterende cykelsti til Holbæk, Roskilde og Bramsnæs.
Profile of Hanne Brinchmann Kikkenborg
Posted by:Hanne Brinchmann Kikkenborg
4 years ago
Jeg syntes der i det hele taget skal være mange flere cykelstier i Holbæk og omegn.
Profile of per fynboe
Posted by:per fynboe
4 years ago
@Hanne Brinchmann Kikkenborg ja, bådecykelstier mellem byerne, og samtidig bør stier og veje inde i Holbæk by forbindes til sikre og effektive cykelruter.
Posted by
Current status
proposed
Tags
Mobility
