Skip to main content

Cykelstier!!!!

From "Hvilke kommunale arealer skal være mere Vild med Vilje? (Afsluttet)"

Go to the project

Jeg bor ved Kvanløse og cykler næsten dagligt til Holbæk!!!

Comments(4)

Commenting is not possible because this project is currently not active.
Most recent comments have loaded.
Vi mangler cykelstier ud af Ugerløse... Mod Undløse, Brændholt, Stenlille og Holbæk!
    Profile of Marc Solis
    Posted by:Marc Solis
    4 years ago
    Det er livsfarligt at forsøge cykling mellem kommunens 2 hovedtyper Tølløse og Holbæk. En kort cykelsti fra Tølløse ned til Elverdamskroen ville forbinde Tølløse med den eksisterende cykelsti til Holbæk, Roskilde og Bramsnæs.
    • 1 like
    Jeg syntes der i det hele taget skal være mange flere cykelstier i Holbæk og omegn.
    • 2 likes
    Profile of per fynboe
    Posted by:per fynboe
    4 years ago
    @Hanne Brinchmann Kikkenborg ja, bådecykelstier mellem byerne, og samtidig bør stier og veje inde i Holbæk by forbindes til sikre og effektive cykelruter.

      Posted by

      Current status

      proposed

      Tags

      Mobility