Skip to main content

Bus til Megacenter

From "Hvilke kommunale arealer skal være mere Vild med Vilje? (Afsluttet)"

Go to the project

Jeg syntes det ville være en rigtig god idè, hvis der gik en bus til Holbæk Megacenter, som kørte Vang kvarteret, Bjergmarken og ladegårdsparken. Uden at det er nødvendigt at skifte på stationen, da det giver en del bøvl for alle som ikke har bil. Hvis ikke hver halve time, så bare en gang i timen, da man så havde en time til at hente hvad man skulle. Problemet er hvis folk handler derude, og så der efter skal bakse rundt på stationen med sine vare for at vente på næste bus. Er sikker på at det ville glæde rigtig mange bruger af Megacenteret, da der er en stor bruger gruppe i disse kvartere.

Comments

Commenting is not possible because this project is currently not active.

Posted by

unknown author on July 8, 2022

Current status

proposed

Tags

Mobility
Public services