Skip to main content

Bord7: Refleksion: Noget for noget. Meget sker nedefra - også beslutning oppefra

From "Topmøde om lokal udvikling (Afsluttet)"

Go to the project

Holbæk by er også vigtig for resten af kommunen. Der skal tænkes i synergier. Forsøge med mindre konkurrence imellem og glædes ved at andre tætte på også får noget.

Turde vælge hvad der skal til lokalt.

Noget for noget for ved svære beslutninger.

Det skal defineres hvad der skal være fælles DNA lokalt. Det er ikke sikkert at de lokale kan det. Kan fælleskaberne/politikerne eller skal der en til helt udefra være med til at sætte retning? Vigtigt at ikke kun lokalfora skal sætte retning, men også skoler m.fl. skal være med.

Et ordentligt bybillede er vigtigt.

Comments

Commenting is not possible because this project is currently not active.

Current status

proposed

Tags

Refleksion