Bord 4; Idé Arbejd med lokalforum modellen
From "Topmøde om lokal udvikling (Afsluttet)"
Go to the project
Hvad skal de bruges til? For borgeren? For lokalpolitikerne? I samarbejdet med administration? Det er lokalt forankret, uden fælles spilleregler/forventninger til samarbejdet. Måske kan fællesskaberne have en rolle. Konstruktionen af lokalområde som forening er ikke samlet.
Derudover kan fællesskaberne være med til at arrangere koordinering af lokalråd på tværs, da de sidder med ens problemstillinger. I det møde kan lokalpolitikerne (udvalg) også tænkes ind.
Comments
Commenting is not possible because this project is currently not active.
Posted by
Current status
proposed
Tags
Idé
