Skip to main content

Bord 3: Refleksion

From "Topmøde om lokal udvikling (Afsluttet)"

Go to the project

Det er positivt, at vi alle gerne vil udviklingen, dialogen og samarbejdet. Vi vil gerne gå den fremtidige udvikling i møde sammen. Men det kræver, at fundamentet (struktur, roller, forventningsafstemning, kommunikation, vision osv.) er i orden.

Det kræver et politisk fokus og en politisk prioritering. Uden den får vi svært ved at skabe de nødvendige ændringer.

Husk at vi har en fælles stor opgave i, at få det store flertal med på de snakke, vi har - det er jo dem, der bliver "ramt" at udviklingen.

Det giver god mening at snakke om klyngesamarbejder.

Fokuser på alt det gode i kommunen - vi har masser! Det giver energi på den korte bane til de mere lange og seje træk.

Comments

Commenting is not possible because this project is currently not active.

Posted by

Current status

proposed

Tags

Refleksion