Bord 13 refleksion - pointer: Kommunikation og dialog
From "Topmøde om lokal udvikling (Afsluttet)"
Go to the project
Dialog og kommunikation er central for alle processer og skal tænkes ind i alle opgaver og projekter
Uanset projekt eller opgave skal der arbejdes med kommunikation
Processer med borgerinddragelse trænger til et eftersyn mht dialogen og kommunikation
Manglende information er årsag til konflikter mange steder
Kan kommunen arbejdes med kommunikationsfrivillige i lokalområderne?
Topmøde er en god start og der var meget god inspiration. Men flere møder på tværs i lokalområder øger kendskab til hinanden og mulighed for mere udvikling i samarbejdsprojekter.
Comments
Commenting is not possible because this project is currently not active.
Posted by
Current status
proposed
