Skip to main content

Bord 1: Lære at tænke mere i relationer og dialog

From "Topmøde om lokal udvikling (Afsluttet)"

Go to the project

Den største pointe i dag var at lokalforaene skal lære at snakke på tværs og få nye oplysninger om hinanden.

Vi skal være opmærksomme på hvilke projekter, der lever videre, og som vi kan lære af.

Vi skal lære også at tænke hele kommunen ind og ikke altid tænke lokalt centreret.

Klyngebegrebet er spændende og bør undersøges nærmere i forhold til udviklingen af lokalområderne.

Det er vigtigt også at tænke på at understøtte virkeligheden nedenfra og ikke kun fra oven.

Comments

Commenting is not possible because this project is currently not active.

Posted by

unknown author on September 5, 2021

Current status

proposed

Tags

Refleksion