Biblioteket
From "Børnenes Skole - Knabstrup/Nr. Jernløse/Undløse (Afsluttet)"
Go to the project
Input fra medarbejder:
Jeg drømmer om et bibliotek, hvor eleverne kan komme ind og lukke en dør. Et lokale hvor eleverne får en følelse af, "nu er vi på biblioteket". Et bibliotek hvor eleverne kan finde ro til at læse og fordybe sig.
Comments(2)
Commenting is not possible because this project is currently not active.
Most recent comments have loaded.
Profile of mette bisgaard
Posted by:mette bisgaard
5 years ago
Vil være fantastisk med et bog univers hvor der er tid og ro til at dykke ned i alle bøgerne. Et sted hvor magien kan blomstre uden afbrydelser og forstyrrelser.
Profile of Mikkel Kock
Posted by:Mikkel Kock
5 years ago
Dette synes jeg giver mening. De har brug for et ''frirum'', hvor fordybelse, læsning og faglighed kan blive prioriteret.
Posted by
Current status
proposed
Tags
Skolens rammer
